søndag 25. april 2010

Longering og nyvasket bil:)

Idag skulle jeg prøve beleggene som Mario sendte meg:) De passet akkurat selvom jeg hadde klart å sette de på feil - ble så usikker da jeg sto der å måtte sjekke på nettsiden når jeg kom hjem:)

Hvite og fine - Vardar kledde de:)

Den hesten begynner å bli bare så utrolig flink i longering:) Vi øvde mye overganger fra trav til gallopp. Men også rett fra skritt til gallopp:) Tar kommandoene som bare det selvom han kan ørne seg litt opp til tider, men han blir bedre og bedre. Galloppen blir også bedre  - høyregalloppen hans har vært noe stiv men ser helt klart forskjell nå:)

Han er flott og fin i kroppen om dagen - snart ferdigrøytet også:)


Noen dårlig mobilbilder som vanlig:) Vi jobbet både med og uten innspenning idag:

Stå:

Skritt:
  

Trav:
  

Galopp: (ikke lett å ta pene bilder)
  

Superflott i kroppen om dagen. Gogutten min:)
  

Øystein var så snill å vasket bilen min skikkelig idag også - tror han hadde sett seg lei på all den møkka den stakkars bilen måtte drasse rundt på;);) En skikkelig motorvask ble det også:)

Disse fasilitetene i stallen blir bare bedre og bedre:) Nå gjenstår det bare vårvasken inni - å dèt er litt av en jobb.......burde skamme meg jeg som er jente:):) hihi:)

 

 




Ingen kommentarer: