søndag 3. oktober 2010

Endelig er Vardar tilbake på tyristrand....

...etter 4 hele mnd på veme, hvor av 3 mnd har vært helt treningsfri;);)

Var kjempekoselig å ri han igjen å vi hadde en flott tur i ett nydelig høstvær over holleia;) Vardar er ikke helt i toppform akkurat så han ble litt sliten oppover åsen. Men jeg kjente det selv at det er lenge siden jeg har ridd - fikk kramper i leggen når jeg galopperte;););) Men er heldigvis ikke så støl idag som jeg trodde jeg skulle bli.

Han fikk ormekur også igår å gikk fint inn i den nye flokken på Stensrud, selvom sjefen i flokken, Robin, holdt han på god avstand fra både matfatet og resten av flokken en god stund - det går seg nok til.

Jammen var det også fint vi red over i går - idag er det skikkelig møkkavær å det hadde ikke blitt en fin tur...

Mette skodde han på torsdag. Da dro også Viktor hjem igjen - vardar stresset litt med en gang men ellers var han helt rolig - spørs om gutten endelig skjønner at man ikke dør selvom man står litt alene? Eller så var det bare kondisen som stoppet all flygingen hans;););) Gogutten:)

Ingen kommentarer: