mandag 3. november 2008

Stort sett rolige turer...

Vi har tatt det ganske så rolig på de to siste turene- av samme grunn som sist-ett par boots uten brodder:) Det er absolutt ikke noe problem ut på tur slik, men noe fart og herjing kan vi ikke ha så det blir som sagt rolige utflukter:)

Søndag red jeg opp til Flismoen, nappet bootsene av når vi kom til nyveien ved skytebanen og hadde ett par strekker med frisk galopp innover siden det var god og myk snø- og sandunderlag der:) Vardar fikk opp tempen så han ble svett og god i bamsepelsen sin.

Idag skrittet vi runden rundt Veme. Lenge siden. Fint med litt trafikktrening en sjelden gang-ikke at det overhodet er noe problem, men greit å ikke glemme store bråkete trailere helt:)

Einar kikket på fremhøvene hans da han kom for å sko Hottie. Synes den hvite hoven er litt rar/skeiv og jeg har jo stirret og stirret òg stirret meg blind på den. Noen ganger synes jeg den er skeiv, andre ganger ikke. Einar sa den var litt skeiv på innsiden og raspet den rett.

Etterpå lekte vi litt med klikkeren ute på gårdsplassen og nå begynner han såvidt å skjønne det "spanske skrittet" fremover:) Jeg må jo le når han prøver så godt han kan men lissom ikke helt skjønner at han skal ha med seg bakbena. Det går nok mest på tilfeldighetene ennå men ikke mindre klikking fordet:) Jeg synes fremgangen har gått fort, så det tar nok ikke lange stunden før han "spansker" avgårde som bare det:):):)
Litt bukking fra begge sider ble det også:)

Ingen kommentarer: