fredag 26. desember 2008

Barbaktur i bamsepels 2 juledag...





Vært stille fra oss lenge nå. Hatt alt for mye å gjøre på jobb å det har blitt få turer på tjukken. Noen korte økter innimellom har vi fått til men ingen med kamera tilstede...

Idag tok jeg en rusletur sen ettermiddag, barbak. Deilig og varmt å sitte i bamsepelsen til tjukken innnover skogen-ble en rolig tur da føret ikke her helt opptimalt for gamp uten sko. Men vi hadde noen korte strekk med gallopp da vi kom innpå vei der biler ikke har kjørt underlaget isete og tjukken tok jammen meg ett par bukkesprang gitt:) Så tydelig at det er ett hint på at jeg burde komme meg ut oftere med han:)

Jeg, Line og Calvin gikk også en lang tur før idag-etter at vi hadde vært hjemme hos mamma og pappa på julebrunsj. Den skulle egentlig vært igår men da lå både jeg, mamma og Tommy rett ut i spy og diaresjuka hele dagen.... smakte godt med godt mat men turen var like så bra den og:) Får passe på vekta med litt ekstra trim i disse meskedager vi som har sluttet å røyke:):) Calvin kunne fort bli tatt for hunden til nissen fant vi ut:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Shoene fotos vinter, horses, dogs, greeting aus Belgie
Louisette +2 golden Retriever , links blog fotos congo likasi+ melody thai, vertpomme, tomjutte