søndag 25. januar 2009

Mer snø, vin, god mat og ridetur på tampen:)




Den siste uken men spesielt i helgen, har det lavet ned haugevis av snø:) Kommer det mer nå forsvinner både Calvin, stallen og det lille røde huset jeg bor i:) Snart har jeg ikke plass til mer snø-ett sted må jeg jo skuffe den også:) Det er godt traktoren tar unna det værste men tok meg en time idag å ta det som var igjen....

Calvin storkoser seg i dette været da vel og merke:)

Fredag fikk jeg besøk og det ble mye god mat og enda mer godt drikke:):) Lørdag dro jeg til min søster der jeg spiste enda mer mat men bare to glass godt drikke. Så endelig Mamma Mia og den var så koselig som alle har sagt:)

Ellers har Vardar fått en tur idag, jeg har vasket litt i huset og ryddet litt, vasket masse klær og gått noen turer med Calvin:) Vært en aktig helg:)

Ingen kommentarer: