torsdag 22. januar 2009

Snøstorm, fortforttrav & skigåing:)

Igår var det snøstorm på Norefjell og jeg er glad for å være kontorrotte på slike dager:)



Stakkars "gutta mine" kom inn en etter en og ville ha flere vinterklær;);)

Ellers har Vardar fått ett par fine turer denne uken, i masse snø og med både fortforttrav og rolig skrittetur:)

Idag har jeg hatt på meg langrennski for første gang på en evighet-gikk lysløypa vi har her på Veme og jeg må si det ga mersmak selvom skia var noget bakglatte da smøreteamet (les modern) tydeligvis bomma litt:):) Tror nok armene fikk mer trening enn bena idag men vi kommer sterkere tilbake til dem:)

Ellers har jeg rukket mange runder med Calvin og lever det sunne liv der jeg prøver å holde plan "blikvittkosekiloene" på 2 mnd:) Tror det går sånn tåelig iallefall:) Selvom helga blir litt utenfor skjema med både besøk fredag og lørdag med god mat og vin:)

Idag har middagen bestått av fisk å det er veldig gøy å gjøre det litt innbydende og delikat når man først holder på:)



2 mnd som røykfri på Lørdag er jeg også:):) Hvor skal dette ende:):):)

Ingen kommentarer: