onsdag 22. juli 2009

Jeg måtte jo prøve en tur med halsring idag også...





....for å se om Vardar bare hadde en god dag i går eller om han faktisk bare er så herlig som jeg synes han er:)

Tok en annen tur idag. Skogen. Men først måtte vi over sletta. Vi møtte to biler. Den ene stoppet for å spørre om veien og jeg skal love dere at de i bilen ble litt satt ut da de så at jeg satt der med ingenting:):)

Innover i skogen bar det og vi måtte over en smal trebru som er snekret over en stygg grøft (ca 80 cm kanskje) og litt seinere måtte vi over en litt ekkel grøft som jeg faktisk pleier å gå av på når jeg rir der å la han gå/hoppe over. Videre langsmed åsen før vi måtte gjennom en gård der en mann drev med ting og tang inni låven..ut på asfalten igjen og 100 meter før vi var hjemme:)

Jeg sier bare, gud for en herlig hest jeg har:):)

Han er så kjempeglad at jeg kan ikke beskrive det-helt utrolig:)

Nå skal jeg la det ligge og ikke gjøre dette noe mer på en stund - la det bli en god og varig hendelse for oss begge:)

Ingen kommentarer: