tirsdag 7. juli 2009

Lilla meg her og lilla meg der....

Er visst jeg som ble mest lilla når jeg skulle spraye Kompis litt:) Flaska lakk som bare det gitt:)

Hestene er godt plaget av insekter og både Anton og Kompis er spes utsatt å har fått noen kuler og sår.

Ellers alt bra med alle sammen-de koser seg:)

Det har blitt 3 klikker så jeg bommet litt i mine spådommer:)
Viktor og Lendar holder seg sammen og sjefer over de andre 3; Vardar, Kompis og Anton:) Viktor er nok ikke sååååååå sjef men han henger i hæla på Lendar å later som:)

Lendar er absolutt sjef over Vardar og Kompis (kompis er absolutt lavest) men det virker som om han ikke har helt taket på Anton -bare later som han har det:) Anton bryr seg ikke nevneverdig men bare legger på ørene og da styrer Lendar unna å later som han ikke skulle ta han i det hele tatt:)

Ingen kommentarer: