lørdag 1. januar 2011

En rideøkt på banen

...ble longering på onsdag så torsdag tok vi en liten rideøkt:) Red gjennom ID progammet og her er det mye å jobbe med:) Men det er vel ikke annet å vente etter en så lang ferie:)

Kjenner det på meg selv også, like stiv som tjukken;) Men nå er vi i gang iallefall:):)


Idag, nyttåraften, har jeg bare vært på veme. Spist og slappet av. Dro innom stallen først å tok av Vardar dekkenet - han ble så varm og svett etter økten, å med kulden så tenkte jeg det var best.

Var bra jeg gjorde det for i løpet av kvelden - og kort tid - ble det plutselig mye mildere. Helt ned til 1 kuldegrad!!! Å vi som har hatt  minus 20 å gud vet hva i en evighet;)

På vei tilbake, stakk jeg også innom stallen siden Øystein og Kristi er borte. Alt sto bra til med hestene selvom de var litt spente og stive. Men ingen var svette så da får man si seg fornøyd. Tjukken er jo forsåvidt vant med raketter så trodde egentlig ikke noe annet - men når man er vant med å sjekke hester rundt kl tolv så gjør man det når man kan;);) 

Calvin krabbet under sofaen under det værste men kom glad og fornøyd frem når jeg sa vi skulle hjem;) 

Godt Nytt År;);););)

Ingen kommentarer: