søndag 9. januar 2011

Er så godt endelig å være i gang igjen med jevnlig trening;)

Idag har vi hatt litt trening med Øystein. Jeg og Marit red litt på banen da han kom ut  - så fikk jeg litt nazitrening;)

Har begynt å terpe litt på nedsittingen i trav å det begynner å hjelpe, men får fort problemer bare travet øker litt. Fatter ikke at det skal være så vanskelig, jeg som lissom har ridd i så mange år blir lettere forbannet over ikke å klare dèt lissom.... men man får takke seg selv når man i alle disse årene har valgt lettridning....

Får øve - har hørt rykter om at det gjør mester;)

Øystein instr oss i bla travøkning idag og Vardar gikk superbra til tider nedover langsidene i følge han. Ikke at jeg skjønner at han klarte å konse om det da jeg helt klart var ett uromoment oppå der;);)
Men kjente det veldig godt når han gikk rett - artig:)

Han begynner allerede å komme i litt bedre form - er ikke så stappet lenger;) ;) Å han elsker å jobbe rundt på banen virker det som:)
Får bare passe på å ikke trene han lei der og være flink til å variere med turer, litt sprang osv:)

Ingen kommentarer: