onsdag 17. juni 2009

Sprangtrening med Bente








Idag har Bente vært på besøk og hun har instruert oss i sprang:)

Det gikk veldig bra og jeg følte meg veldig trygg når hun var til stede. Lærte meg å ikke være "før spranget" og tenke på hendene mine og å få han stødig og godt frem..Tenke takt å la han hoppe selv-ikke prøve å endre på noe. Veldig gøy å få litt hjelp for det er så utrolig morsomt:) Bente er veldig flink:)

Han klarte å buse gjennom og ødelegge den ene støtten en gang så vi hadde vårt svare strev med å få den til å stå etterpå-nå må jeg bare se å få lagd noen støtter til:)

Vi hoppet høyere enn vi noensinne har gjort idag og Bente hoppet godt over meteren med tjukken:)

Etterpå red vi inn ved Heggelia, via Warp og åsen hjem igjen før Bente tok ett par hopp med Cebo og jeg ett siste med Vardar:) Han er så flink:)

Ingen kommentarer: