mandag 10. august 2009

Puss puss så får du en nuss



Jammen hadde Vardar marinert seg skikkelig idag-dette må vel nesten stå til NEMT-medlemskap:) Men siden jeg ikke har skikkelig kamera, får vi håpe han klarer å gjørmebade seg like så godt en annen gang da jeg har mulighet for skikkelig fotobevis:)

Jeg red opp til Heggelia og blåløypa. Tok de stikkstiene vi kunne før vi havnet nede ved bommen igjen. Vi trente litt på sletta og jeg fikk han til å gå ganske så bra i trav, både i lett og nedsitting:) Går mye bedre bare jeg konser om å PUSTE og ikke klemme med lårene:)

Øvde litt galopp også. Han begynner å fatte riktig når jeg ber om høyre selvom jeg må hjelpe han litt ekstra ved å stille han mot venstre. Det blir lettere for hver gang:)

Han fikk en dusj når vi kom hjem og litt kantgressing langs veien før han fikk komme inn til kompisene sine igjen.

Renset og byttet bandage på Anton også. Såret ser fint ut med det er en del dritt som skal ut ser det ut til. Men det ser vel alltid værre ut før det tørker opp og blir bedre.

1 kommentar:

Helene's Rottehjem sa...

Ojoj, knasker vel støv nå etterpå du :P
willy hadde gjort sånn hele tiden mens jeg var på feire, men når jeg kom hjem spurte jeg pent om han ikke kunne la det være nå som mor var hjemme. Har ikke vært møkkete etterpå gitt :err