tirsdag 6. april 2010

Linn & Vardar på sprangtime:)

Idag var det andre gang Linn skulle ri Vardar på time. Å i dag var det sprang som sto på tapetet:)

De er bare så utrolig perfekt for hverandre de to:):) Linn er superflink til å være så ung så jeg gleder meg til å se de fremover:) Rolig og balansert, å kontrollerer Vardar supert når han blir litt stresset når det er mange hester rundt ham å det er fart hit og dit:)

Det ble satt opp 4 hindre på 2/3 av banen i en sirkel, å det var rundt disse treningen foregikk idag. Det startet lavt å endte vel opp i 60 cm til slutt:)

Jeg prøvde så godt jeg kunne å ta bilder med mobilen, men idag ble det bare begredelighet:) Var umulig å få tatt noen fine sprangbilder. Men noen andre ble det da:)

Samling før timen. De var 4 stk, 3 små og tjukken:)


Fra oppvarmingen.


Starter i det små for å finne knapper å bli kjent:) Flere sprangbilder ville ikke mobilen min være med på gitt...


Nedskritting etter en hard økt:)


Stolt og flink jente etter en super trening:) Stigbøylene litt korte pga sprangen, men det funket greit i dressursalen når hinderene ikke blir høyere. Neste gang legger vi på sprangsalen.


Calvin er ikke bestandig like fornøyd når han må stå i hundegården med Pelle da men det får han bare finne seg i:)Han har jeg forresten skamklipt idag men det ble da ikke så aller værst:) 
Søt er han lell å mindre søle inne:)

Ingen kommentarer: