tirsdag 13. april 2010

Naziøkt mandag og sprangtrening tirsdag:)

Igår red jeg på time for Øystein. Jeg sier bare au, pust, pes osv:):) Han skulle holdt seg til militæret tror jeg for jammen her han streng og hard:) Men egentlig så er det veldig bra også for da går ting iallefall inn i hodet mitt:)

Det ble barbakridning så det hold, i trav, for jeg skulle lære, enten jeg ville eller ikke, å sitte ned:) Noe jeg har sliti med lenge. Å så lettridning barbak også... For å si det slik ble jeg kjempeflink men fordi valget av underbukse ikke var helt på topp, har jeg to kjøttsår på vær side der man vet;);) Å litt stiv å støl må jeg også innrømme at jeg er:)

Vi trente litt teknikk og balanse på hopping også.  Før timen hans (dette var noe som bare ble bestemt sånn helt plutselig) gikk vi gjennom Walk and Trot programmet - å jammen husket vi det ikke utenatt:)

Det ble en hard økt på Vardar igår å hver mandag fremover skal vi ha time med Øystein:)


Idag var det Linn sin tur til å ha time. Hun er jo så flink å de er jo bare så søte sammen:) Det var sprangtrening og Vardar perset med 130 cm:):) Kjempeflinke tjukken min - og Linn:):)




Ellers har vi longert litt siden sist, hatt litt banejobbing og hatt noen fine turer i finværet:) Calvin koser seg også ute for tiden å har funnet seg en yndlingsplass oppe ved den gamle jerngryta fra Veme:) 

 



  






Ingen kommentarer: