søndag 10. august 2008

Ett lite besøk en grå søndag...

Idag har det vært en rolig søndag...grå og regnfull...

Det har blitt gjort svært lite kontruktivt bortsett fra ett lite besøk til gutta på beite da jeg gikk tur med Calvin og min søster.. Gutta hadde det bra og de fikk litt tørt brød for litt ekstra kos i regnværet. Lille orange har ett øye som har rent litt noen dager men nå ser det ut til at det er på bedringens vei så matmor slipper å komme med øyedråper til guttebassen sin:)

Tror de setter pris på regnværet og fraværet av fluene som har vært veldig intense denne sommeren:)

Snart er det slutt på ferien din tjukken, så du får nyte det så lenge du kan:) Her om dagen skulle vi ta hestene ut for en barbaktur...Hvem ville ikke være med??? Stemmer-tjukken nektet og løp 5 mila på beite før vi fikk fanget han inn:) Ikke skjedd siden han hadde en down-periode som 2 åring:) Så det er helt klart at han mener at ferie er ferie-og da utgår ALT av trening, selv en skarve barbaktur oppi skogen:) Men tur ble det og jeg tror jammen meg han ikke angret når alt kom til alt:)

1 kommentar:

Annika sa...

Velkommen til blogglandia! Ein fin og kjekk blogg du har fått deg. Gler meg til å lese vidare=) Ta gjerne ein tur innom min - men den er stort sett hestefri då. Hestebloggen er på hest.no.