lørdag 13. september 2008

Endelig kom solen til Veme igjen:):)


Idag fikk Vardar først besøk av min "barfotvenninne". Jeg trodde det ville bli godt med jobb på høvene hans men det var svært lite å gjøre faktisk og Vardar fikk masse skryt av hvor fine og sterke de er:)

Ikke like lett å skjønne seg på alt sammen: Sko tåler ikke høvene hans men å gå barbent funker veldig bra..Vi får håpe det varer og ikke bare er en stor opptur før vi faller skikkelig hardt sammen:) Han fungerte meget bra på turen idag også og den var både på fin grusvei og noe mer steinete. Det virker som om høvene har fått litt fart i seg også, for de gamle sømhullene er så og si borte. Akkurat nå er de flotte å fine. Hun kommer tilbake om en mnd og skal ta dem igjen. I mens skal jeg passe på sleng og runde av når det trengs..

Etter pussingen på lankene hans, dro jeg og Marit ut på en fin tur. Solen kom frem og vi red ett godt stykke innover skogsveiene. Vardar var noget stri idag og jeg hadde litt strev med å holde han-tror ikke det bittet er noe særlig når han blir så stri-det funker til en viss grad men så er det akkurat som det stopper seg selv og det blir ingen kontakt...
Når lommeboka gir meg lov skal jeg kjøpe hack i lær, det elsker han (for den vil vel ikke ryke...:))...

En fin dag har det vært:)

Ingen kommentarer: