onsdag 17. september 2008

Soppen Vardar....


Gått over bena hans idag med kniv og fila-bare så vidt da jeg ikke er så tøff på det området ennå. Men fått litt positive tilbakemeldinger av flinke folk fra forumet at bena hans ikke er så aller værst. Men at jeg har helt rett i at hælene er alt for lange og at det ikke er noe mer å ta av fordi de allerede er nede på sålenivå i hjørnene...

Det jeg ikke visste var at dette blant annet kommer av stråler som er soppbefengte. Jeg visste jo at de ikke var tipptopp og at det var sopp der men at dette hadde forbindelse med høye hæler, var nytt for meg:)

Så her må det skikkelig behandling til før jeg kan forvente at hælene kan senkes:)

Trush Bust har jeg men også fått tips om div andre metoder så soppen skal vi nok komme til livs bare jeg følger dette nøye opp:)

Ingen kommentarer: