lørdag 16. januar 2010

En oppdatering er vel på sin plass nå:)

Jeg datt visst helt ut av denne bloggingen jeg men NU er det på tide å bli litt flinkere igjen:)

Mye har skjedd siden september får`n si:)

Jeg flyttet jo Vardar fra Veme til Nakkerud den 1 oktober til en god venn av meg som har gjort om fjøset til utleiestaller. Kjempeflott sted men desverre ente det med at jeg flyttet Vardar på nytt sted allerede den 1 desember pga alt for lite utetid.
Han trivdes absolutt ikke så da ble det utegang på fulltid sammen med en haug med issiser på en koselig stall på Tyristrand. Her er det ridebane, roundpen og like så flotte turmuligheter som på Nakkerud:) Det viktigste er at Vardar trives - å det gjør han i aller høyeste grad:) Han er kongen på haugen, akkurat som i gamle dager på Veme:)

Vi har begynt å ri en del på banen - må jo si at det er en drøm å endelig ha ridebane med flombelysning i disse mørke tider:) Han er veldig flink å det blir både dressur og sprangtimer ganske så snart-gleder meg:)
Ellers rir vi masse turer innover skogen - herlige lange skogsveier:) Man kan ri, ja, i timevis om man vil:)

Det har vært veldig kaldt i vinter. Her på Nakkerud har det vært -32 på det værste å jeg har hatt fulltidsjobb med å stappe ved inn i ovnen for å holde litt lunk i huset:) Men nå ser det ut til at den værset kuldeperioden har sluppet taket å man kan være i stallen uten å fryse seg halvt ihjel:) Vardar har ikke sett ut til å engang ha lagt merke til kuldegradene:) Dvs, pelsen hans har struttet itakt med de blå men ellers har han vært i knallhumør:)

Calvin har det også bra, gogutten:) Like blid og fornøyd som alltid:)


Ingen kommentarer: