fredag 22. januar 2010

Prøvd isiss i nydelig vinterlandskap idag:)

Idag skulle jeg få være med på tur sammen med Wenche og hennes islandshester:) Har vel ridd det to ganger i hele mitt liv så jeg gledet meg voldsomt:) Artig å prøve noe nytt:)

Bjartur het min turkompis mens Wenche red Stjerna:) Var litt skeptisk til at dette kom til å bli litt lite å sitte på - Bjartur er rundt 138cm - men jeg ble overrasket over hvor greit det var å hvor "stor" han føltes ut der vi trasket og løp innnover skogen....WIIIIIIIIIIIIIIIIII:) Kjempegøy:)

Da vi kom hjem igjen fant vi ut at jeg bare byttet til Vardar, så tok vi samme turen en gang til:) Stjerna er i toppform så hun syntes det bare var stas med 2 turer:)

MASSE snø å kjempegøy å suse innover skogsveiene så snøen sprutet:) Vi så ut som noen snømonstre til tider:) En skikkelig flott dag:)

1 kommentar:

Helene's Rottehjem sa...

Såååå morro! Var på lignende tur med isis i dag jeg og, de er finfine turfølger! :D