onsdag 10. februar 2010

En perfekt longeringsøkt & tur til Asker:)

Vardar har fått 2 dager fri:)

Idag fikk han en liten longeringsøkt i bare grima på ridebanen:)

Det gikk superduperfint å han tok alle kommandoene og gangartene kjempebra:):)
Skikkelig gøy å bare stå der å fortelle hva han skal gjøre. Han stresset seg ikke opp men sakket og øket i hver gangart veldig bra-til og med galoppen tok han pent idag selvom den er en del stivere på høyre hånd:) Man får en god følelse etter en slik perfekt treningsøkt:)

Så dro jeg innover til Bente og Cebo:) Bente skulle kvitte seg med en superflott kommode som jeg var så heldig å få:)
Da vi hadde stuet den inn i bilen ble det en tur i stallen, å jeg var så heldig å få ri lille orange i ridehallen. Det ble til og med hopping:) Veldig gøy å ri en så stødig og selvsikker hest over hinder - litt anderledes enn en viss annen en får man si:) Men det skulle bare mangle siden Cebo gjør dette jevnlig:) Gøy å "kjenne" hvordan hesten skal hoppe:)
Det gikk superbra - han ble selvfølgelig bestukket med ett lass av gulerøtter både før og etter ridning:)

Fikk selvfølgelig hilse på Monster også - han lever ikke akkurat opp til navnet sitt:) Herregud for en nuffelig liten tass:) MYE mindre enn det jeg har fått inntrykk av på bilder:) Helt uberskjønn rett og slett:)

Calvin fikk hilse på en golden med eier Line da vi kom å han ble likesågodt med dem ute en tur for litt rasing på jordet mens jeg og Bente var inne:) Gikk veldig bra:)
Men det gikk ikke så bra da han skulle hilse på en annen av stallens hunder. Hadde mine mistanker at de to villle gå i tottene på hverandre å det stemte det gitt...En blanding av noe.....stort:) Calvin ble liten i forhold. Det ble nesten punktering men heldigvis gikk det fint å vi fikk da "revet" C ut av kjeften på "beistet":)
Sånt kan skje å det skjedde-godt det gikk bra:)

Kjempekoselig dag å kommoden ble bare så perfekt på den "dumme" veggen min:):):):)

Ingen kommentarer: