fredag 5. februar 2010

Skritting og bøying

Igår vasset vi rundt i dypsnøen i skogen så idag tok vi det rolig på banen; kun skritt mens vi øvde litt på bøyinger.
Vardar blir fort mye bedre-gøy å se hvor fort han lærer:) Bare jeg som må bite meg i tungen for å holde styr på alt sammen å passe på at jeg gir riktige signaler - det var lissom det der med å putte alt i riktige båser å holde det der;););)

Runa og Hoochie dukket plutselig opp så da fikk hestene hilse. Hun skal vise meg noen runder og stier etterhvert men idag holdt vi oss på banen.

Etter suppa ble det litt øvelser på tunet for Øystein før Vardar fikk komme ut til vennene sine. Fordelte en stor høyball på hele gjengen før jeg prøvde å ta bilde av alle sammen samlet. Tror jeg klarte det (teller da 10 stk på bildet) bortsett fra Baldur som holdt seg ved rundballen:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter her og "jobber" så ble litt nyfiken på om du la ut bilde her.
Men har sett værre. Ser dere er flinke her.
Fin blogg ; )
Klem Runa

Oss på haugen sa...

Synes ikke bilde var så ille jeg da-dere er så søte begge to atte:) Man føler jo alltid at man ser ut som en dust selv på alle bilder så kjenner til den der;)

Takk for turen her om dagen - den var hard og morro:) Vi får gjenta den snart:)