mandag 6. oktober 2008

Barbaktur til Flismoen...

Idag red jeg og Marit en rolig tur til Flismoen...

Fant ut at jeg skulle ri barbak siden salen min er halvveis i en pussing (ja, ikke sant:)). Lenge siden jeg har ridd på tur uten sal men det gikk så fint som bare det. Skrittet for det meste men hadde bittelitt trav (noe som ikke var å foretrekke for min balanse...) og litt galopp (som var helt greit).

Vardar var fin og rolig-bortsett fra da det kom ett skikkelig elgskudd like i nærheten:) Da skvatt han til men jeg holdt meg da på...hehe...hadde jo vært likt meg å deise i bakken:)

Skal prøve å ta meg en slik tur innimellom-tror balansen min absolutt har godt av det:)

Calvin fikk forresten dårlig utbytte av elgbenet sitt. Idag var det borte og vi hadde manngard rundt hele område uten hell. Reven har nok tatt det med seg for godt.. Marit sa jeg skulle ha bundet det fast, slik hun pleier å gjøre, men det slo meg da absolutt ikke igår for å si det slik:)
Jeg får tigge ett ben til å evnt gjøre det da:)

Ingen kommentarer: