lørdag 18. oktober 2008

Dagene blir kaldere...

...men høsten er veldig fin:)

Jeg og Marit red en fin tur innover de vante traktene igår. Hestene ble gode og varme. Ble tur uten boots for da jeg skulle ta den ene på, ja da røyk DEN vaieren! Oppgitt ja...men har heldigvis en i reserve så får byttet den kjapt...men begynner å bli litt oppgitt over det opplegget... Prøvde de på bakhøvene hans etter turen og der virket det som de satt virkelig godt, så tankene har begynt å svirre om at jeg prøver meg på renegade foran og bruker easy bak til vinteren...må få testet de ut bak i dag om det blir en tur..

Kl 11 idag kom min søster og vi dro til Kilemoen å gikk en lang tur med Calvin-det var selvfølgelig han himmelglad for:):)
Nå sitter vi begge å ser på 101 dalmatinere-mest for calvin sin skyld da siden han ble helt fasinert over alle vovvov-lydene:):) Sitter å følger intens med mens han skakker på hodet, bjeffer og piper litt med innimellom:) Raringen:)

Ingen kommentarer: