mandag 13. oktober 2008

Forhåpentligvis litt tørrere på bena...

Idag fikk jeg ett traktorlass med sand dumpet foran boksinngangene og porten. Forhåpentligvis vil det hjelpe en del på den værste klina bare det får pakket seg litt. Fikk god hjelp til å dra det meste ut med traktorskuffen men måtte gjøre en del selv også med jernriva-tungt ja:)

Får evnt kjøre på mer om det ikke skulle pakke seg bra nok-det lasset skal tross alt overvinne selveste gjørmemonsteret:):):)

Ellers skrittet jeg Vardar en tur opp til Flismoen og ned ved Oppen idag. Calvin var med-kjempehappy for å være med på tur:) Kulen på ryggen hans er ikke blitt helt borte men jeg har prøvd de tipsene jeg fikk og det kan ikke være noen låsning...Han finnes overhode ikke øm, stiv eller hard i ryggen eller område rundt og beveger seg fint når han "skyter rygg" og "svaier" den...hehe...bra ordbruk:) Jeg tar det iallefall rolig fremover å ser den ann litt og masserer litt arnika på ryggen hans etter trening..

Ingen kommentarer: