lørdag 4. oktober 2008

Ut på tur UTEN boots...

Ja, idag skulle vi ut på tur igjen-gledet meg litt til å teste bootsene i litt mer tøft terreng men den gang ei...den ene vaieren røyk da jeg skulle feste den. Tok jeg for hardt i eller er de så dårlige tro? Så den var litt slitt igår så jeg hadde vel mine misstanker...og det stemte...

Men, salen og hacken var på så jeg bestemte meg for å dra ut på tur alikevel:) Heller ta litt hensyn om hvor man rir og i hvilken fart. Men det viste seg å være helt unødvendig for vardar ømmet overhodet ikke. Vi hadde alle gangarter og han gikk som en klokke:) Vi red på grusveier oppover Flismoen og han gikk veldig bra. Var innom en vei med litt grovere pukk og det gikk helt fint det også-gikk av da for å hjelpe han litt på vei og fordi han kan få strekke på ryggen uten meg i nedoverbakkene:)

En flott, flott tur uten noe som helst ømming:) Men lurer på hvorfor ømmingen går så opp og ned? Den kommer garantert tilbake vil jeg tro?

Ingen kommentarer: