tirsdag 14. oktober 2008

Så flink jente!!!


Da jeg kom hjem fra jobben idag-sliten og fornøyd etter 12 timer-fikk jeg meg en kjempekoselig overraskelse:)
Skal ta avspassering i morgen og tenkte at jeg skulle gjerde inn litt av det store området som ikke har blitt beitet på noe særlig i sommer...men jammen slapp jeg ikke det:) For Marit må være tankeleser hun fordi hun akkurat var ferdig når jeg kom hjem:) Hun har nok også gjort en litt bedre jobb enn det jeg ville prestert i morgen for å si det slik:):)

Jobben fortjener ett bilde-selvom det bare ble ett dårlig mobilbevis:) Hestene ble kjempeglade for litt mer tumleplass-Marit har nemlig koblet det til resten av inngjerdingen så de kan gå inn i boksene nå også-nå har de vel 7-8 mål alt i alt og det er ikke så aller værst for to stk. Nå slipper de å vasse rundt i klina hele dagen- og ikke minst så slipper jeg å ta de over på mini inngjerdingen vi har lagd foran huset her når jeg kommer hjem fra jobb for så å sette de tilbake før jeg legger meg:)

Alle skulle hatt en Marit sier jeg...hehe...ikke sant Marit:):)

Ingen kommentarer: