onsdag 8. oktober 2008

Våt, våtere, våtest!



Det er meg, Vardar og Calvin det:) Regn, regn og atter regn idag så vi ble litt våte på rideturen...Calvin våtest tror jeg siden han var overalt i skogen, i grøfter og ellers der han måtte komme frem;) Jeg og Vardar holdt oss tross alt bare på veien men vi ble da skikkelig våte og gjørmete lell:)

Hadde galopp opp til Flismoen og innover grusveien til venstre ved skytebanen før vi snudde og tok andre veien ned igjen gjennom Oppen.

Fin tur i regnværet, det må jeg innrømme:)

Da vi kom hjem oppdaget jeg at Vardar har fått en kul midt oppå ryggraden. Den var hard-nesten så man skulle tro det var brusk/ben og så var den litt hoven på den ene siden. Den var overhode ikke vond og den går fint klar av kanalen på salen...Kan det være fordi jeg red barbak her om dagen? Snodig. Får se den ann litt...

Han har også fått gnagsår av regndekkenet sitt akkurat oppå manken. Det er litt stort i brystet og sklir litt bakover og blir liggende å stramme. Så nå måtte jeg bare la han gå uten tross regnværet-det var nemlig ikke noe godt når jeg tok oppå der og da er det ikke noe bedre å ha ett dekken som gnager...

Ingen kommentarer: